Mitthem bruger flere værktøjer i platformen til at effektivisere kommunikationen til deres lejere.
Mitthem administrerer over 6.000 boliger og blev kunder hos Ungapped i 2021. De bruger både Ungappeds e-mailværktøj og spørgeskemaværktøj.
– Vi bruger Ungapped som et værktøj til at holde vores lejere informeret om, hvad der sker i området, hvor de bor, siger Linda Sjölén Backlund, kommunikationsstrateg hos Mitthem.
De har en integration til deres ejendomssystem og et par planlagte importører. I alt har de 9 000 kontakter på udsendelseslister af typen: Bilplads, Studerende, Alle lejere samt en række segmenterede for forskellige boligområder, entreprenører og lignende.
Email: Mitthem har sendt +150 udsendelser, de større til over 6 000 modtagere, men de fleste inden for intervallet 50-500 modtagere. Deres udsendelser segmenteres efter f.eks. bopælsområde eller carport-kunder, ligesom nyhedsbrevet til alle beboere.
Spørgeskemaer: Mitthem har for nylig begyndt at bruge spørgeskemaværktøjet og bruger det både eksternt til f.eks. visninger samt internt til mere afslappede behov.
Kunde siden: maj 2021
Referent: Linda Sjölén Backlund
Antal brugere: 7 stk
Antal skabeloner: 34 stk
Antal lejere: 6.000 stk
Antal e-mails sendt: 150+ stk
Antal undersøgelser: 4 stk
Bruger: e-mails og undersøgelser
Integration: Vitec
Ved at integrere med branchens førende systemer kan udvælgelse og kontaktoplysninger synkroniseres på en sikker og tryg måde, så kommunikatørerne kan fokusere på budskabet.
Integrationer muliggør automatiseret kommunikation, der skaber muligheder. Automatiser dine processer for e-mail, sms, begivenheder og web.
Ungapped hjælper dig og dit team med at opbygge en bedre kundeoplevelse.
Findes dit system ikke? Vi integrerer med alle API’er, selv selvudviklede!