Fler besøgende til dit arrangement

Eventhåndtering, der giver dig mulighed for at nå ud i flere kanaler og følge op med automatiske påmindelser. Alt eventhåndtering sker gennem vores grænseflade.

Skab engagement før, under og efter dit arrangement

Sørg for at dine deltagere er engagerede før, under og efter arrangementet. Håndter ønsker før arrangementet, mentometre og spørgsmål under arrangementet samt opfølgninger bagefter.

Forenkle dit eventhåndtering

Hold styr på alt på ét sted. Dine deltagere tilmelder sig, melder afbud og checker ind via vores platform. Du kan se al statistik og status på eventets dashboard.

Som eventhåndtering burde være

Lær hvordan vores eventværktøj fungerer, og få vores tips til, hvordan du kan lykkes med dine events.

Alle funktioner du har brug for til eventhåndtering

  • Passer til både fysiske, digitale og hybridbegivenheder
  • Talere og sponsorer
  • Inviter via e-mail og sms
  • Automatiske påmindelser
  • Automatisk påmindelse dagen før til tilmeldte deltagere
  • Egen eventside med kort til eventlokationen
  • Styl anmodningsformularen som du ønsker
  • Håndter ventelisten automatisk
  • Tjekliste
  • Tjek hurtigt ind på deltagerne ved at scanne QR-koder
  • Lad de tilstedeværende deltagere evaluere begivenheden
  • Mentometer
  • Spørgsmål og svar med moderator

Vi vil være sikre på, at vi opfylder dine forventninger