Hvis man som virksomhed vil udvide, forbedre noget i virksomheden eller bare måle temperaturen på, hvad kunder, medlemmer eller brugere egentlig synes om virksomheden, er kundeundersøgelser en god metode. En veltilrettelagt undersøgelse sendt til de mennesker, der er afgørende for virksomheden, vil give de svar, der er nødvendige for at kunne udvikle arbejdet og forbedre arbejdsmetoderne i virksomheden. Det er vigtigt, at kundeundersøgelser giver et professionelt indtryk, så man som virksomhed får så mange svar som muligt. Det kan vi hos Ungapped hjælpe dig med gennem vores praktiske kundeundersøgelsesværktøj.
Når du bruger vores kundeundersøgelsesværktøj, sparer du både tid og penge. Det værktøj, vi tilbyder, er så nemt at bruge, at det ikke kræver nogen programmerings- eller kodningsfærdigheder. Du kan nemt oprette kundeundersøgelser, som du mener er de rigtige for dig. Måske vil du måle CSI hos dem, der har været i kontakt med virksomheden inden for de sidste seks måneder? Eller måske vil du vide, hvorfor nogle kunder vender tilbage til dig, mens andre ikke gør? Så er Ungapped svaret på alt, hvad du har brug for. Med vores undersøgelsesværktøj kan du:
Uanset om du vil vide, hvor tilfreds nogen har været med din behandling eller høre, om der er ting, du kan forbedre i din virksomhed, kan du altid tage hjælp fra Ungapped, når du vil lave kundeundersøgelser, der giver svar på dine spørgsmål. Som eksperter i markedsføring og digital kommunikation er vi ved din side hele vejen og hjælper dig med at blive endnu bedre til det, du gør!