” Tilbage til vilkår og betingelser
Generelle vilkår og betingelser | Databehandlingsaftale | Privatlivspolitik
Brugerpolitik | Vilkår og betingelser for udviklere
Sidst opdateret den 4. december 2020
Læs venligst omhyggeligt disse Brugsbetingelser (“Aftalen“), som regulerer brugen af: (i) Ungappeds Platform (som defineret nedenfor, som omfatter al underliggende software og teknologi), (ii) Integrationssoftware (som defineret nedenfor), (iii) de hjemmesider, der ejes eller drives af Ungapped, herunder hjemmesiden ungapped.se (“Ungappeds hjemmeside“”); og (iv) alle andre Ungappeds produkter eller tjenester (afsnit (i) – (iii) er samlet defineret som “Ungappeds Tjeneste“), der tilbydes af Ungapped. Du skal acceptere Aftalen for at oprette en konto til Ungappeds Tjeneste, og hvis du ikke har en konto, accepterer du Aftalen ved at bruge Ungappeds hjemmeside som beskrevet i afsnit 2.1. under.
HVIS DU IKKE ACCEPTERER ALLE VILKÅR OG BETINGELSER I DENNE AFTALE, ELLER HVIS DU IKKE HAR BEMYNDIGELSE ELLER BEMYNDIGELSE I HENHOLD TIL AFSNIT 2.1 OG 2.2 NEDENFOR, SKAL DU IKKE KLIKKE PÅ “JEG ACCEPTERER”, IKKE OPRETTE EN KONTO ELLER BRUGE UNGAPPEDS TJENESTE, OG DU MÅ IKKE BESØGE UNGAPPEDS HJEMMESIDE.
BETINGELSE
1 Definitioner
2 Accept af vilkår og berettigelse
3 Adgang og brug af Ungappeds tjeneste
4 Abonnementstjenester; SMS-tjenester; Konsulentydelser; Uddannelse; Støttetjenester; Betalingsbetingelser
4.1 Abonnementstjenester og gebyrer
4.2 Konsulentydelser
I henhold til vilkårene i Aftalen (herunder betaling af gældende gebyrer) vil Ungapped levere kundeintegration, rådgivning og andre konsulentydelser vedrørende Ungappeds Ydelse som angivet i den gældende Købsordre (samlet benævnt “Konsulentydelser“), idet det bemærkes, at support ikke er inkluderet i Konsulentydelserne). Omfang, tidsplan og parternes detaljer vedrørende Konsulentydelserne skal fremgå af Købsordren. Medmindre honorarerne for Konsulentydelser er angivet i Købsordren, gælder Ungappeds til enhver tid gældende prisliste for sådanne Konsulentydelser.
4.3 Supporttjenester
I henhold til vilkårene i Aftalen (herunder betaling af gældende gebyrer), vil Ungapped yde teknisk kundesupport til Ungappeds Tjeneste, der er købt af Kunden, i overensstemmelse med Ungappeds til enhver tid gældende vilkår og betingelser for sådan support (“Supporttjeneste“). Ungapped vil stille kundeopdateringer og opgraderinger til rådighed for Kunden med hensyn til Ungappeds Software på sådanne vilkår, som Ungapped generelt stiller sådanne opdateringer og opgraderinger til rådighed for andre kunder.
4.4 Betalingsbetingelser
Alle gebyrer refunderes ikke. Kunden skal betale de gebyrer til Ungapped, der er angivet i Købsordren, på de betalingsbetingelser, der er angivet deri. Ungapped kan forhøje de gebyrer, som Kunden skal betale, ved skriftlig meddelelse til Kunden, forudsat at en sådan stigning ikke sker mere end én gang inden for en tolvmåneders periode. Hvis du betaler med kreditkort, giver du os tilladelse til at debitere dit kreditkort eller bankkonto for alle gebyrer, som du skal betale i løbet af abonnementsperioden. Gebyrerne er eksklusive alle gældende moms, moms og andre lignende gebyrer. Kunden er ansvarlig for betaling af alle sådanne skatter (undtagen skatter baseret på Ungappeds indtægter) og eventuelle relaterede bøder og renter som følge af betaling af gebyrer, levering af Ungappeds software eller tjenester udført af Ungapped.
5 Undtagelser
Uanset hvad der måtte være angivet i denne aftale, har Ungapped intet ansvar som følge af begivenheder, der opstår som følge af eller som følge af: (i) problemer forårsaget af svigtende internetforbindelser eller anden hardware, software eller udstyr, der ikke ejes, kontrolleres eller drives af Ungapped; (ii) uoverensstemmelser som følge af misbrug, misbrug, uagtsomhed eller ukorrekt eller uautoriseret brug af Ungappeds software, eller nogen del heraf, af Ungappeds service eller andre tjenester leveret af Ungapped af en tredjepart; (iii) ændring eller anden modifikation af Ungappeds software af andre end Ungapped; eller (iv) enhver anden omstændighed uden for Ungappeds rimelige kontrol.
6 Kundens forpligtelse
6.1 Kunddata
I løbet af Abonnementsperioden giver Kunden Ungapped en ikke-eksklusiv, royaltyfri, fuldt betalt, verdensomspændende licens til alle Kundedata i det omfang, det med rimelighed er nødvendigt for Ungapped at levere Kunden til Tjenesten og andre tjenester i henhold til denne Aftale. Kunden accepterer, at kunden alene er ansvarlig for kundens brug og brug af kundens konto af sine autoriserede brugere. Ungapped vil tage rimelige skridt til at beskytte Kundens og dennes Autoriserede Brugeres Personoplysninger. Kunden garanterer, at denne har alle nødvendige rettigheder til at tildele Ungapped de licenser, der er angivet ovenfor med hensyn til Kundedata.
6.2 Personoplysninger
I overensstemmelse med alle gældende love og regler vedrørende privatlivets fred, grænseoverskridende overførsler og databeskyttelse er parterne enige om, at Kunden vil være dataansvarlig for Personoplysninger, der indsamles i Ungappeds Tjeneste i henhold til Aftalen. Kunden har ret til at bestemme de formål, hvortil personoplysningerne behandles, så længe det ikke er uforeneligt med Ungappeds forpligtelser i henhold til denne aftale og funktionaliteten af Ungappeds software. Kunden giver Ungapped en ikke-eksklusiv, royaltyfri, fuldt betalt, verdensomspændende licens til at bruge Personoplysninger i det omfang, det med rimelighed er nødvendigt for, at Ungapped kan levere tjenesterne i henhold til Aftalen og funktionaliteten af Ungappeds Software. Kunden garanterer, at denne har alle nødvendige rettigheder til at give en licens i henhold til dette afsnit. Kunden accepterer, at Ungapped ikke opbevarer Personoplysninger, der er indhentet i forbindelse med levering af Tjenesterne, længere end den gældende Abonnementsperiode. Ungapped vil anvende Personoplysninger i overensstemmelse med Aftalen og Privatlivspolitikken, der er tilgængelig på ungapped.se/villkor/personuppgiftspolicy.
6.3 Skadesløsholdelse
Kunden skal forsvare Ungapped mod alle krav og krav fremsat af tredjemand for egen regning, og Kunden skal holde Ungapped skadesløs for alle omkostninger (herunder rimelige advokatsalærer) og erstatningsansvar, der pådrages i det omfang, kravet udspringer af: (i) krav om, at Kundens Applikationer, produkter eller tjenester sælges eller distribueres af Kunden; Kundeindhold eller enhver kundeaktivitet overtræder gældende lovgivning eller rettigheder (herunder immaterielle rettigheder) tilhørende tredjepart, (b) brug af Ungappeds Tjeneste på en sådan måde, at der skabes en anbefaling, som Ungappeds Software ellers ikke ville generere (f.eks. tilsidesætter Ungappeds interne anbefalingsalgoritmer for brugsparametre eller begrænsninger) eller omgår eller overtræder enhver sikkerhedsanordning eller beskyttelse, der anvendes af Ungappeds Tjeneste; (c) krav fra Kontakter eller (d) brud på garantierklæringer fra Kunden eller Kundens brud på andre bestemmelser i Aftalen, Vilkår for udviklere, AUP eller Yderligere vilkår. Ovenstående forpligtelser er betinget af, at Ungapped skriftligt underretter Kunden om krav fra tredjepart, giver Kunden enekontrol over forsvaret og eventuelle relaterede forligsforhandlinger samt samarbejder og bistår med et sådant forsvar efter Kundens rimelige anmodning. Kunden må under ingen omstændigheder indgå forlig eller andet forlig, der ville medføre, at Ungapped er ansvarlig eller erstatningspligtig, eller som forpligter Ungapped til at bidrage til forliget uden Ungappeds forudgående skriftlige samtykke.
7 Ejerskab
Ungapped og dets leverandører bevarer alle rettigheder, herunder alle immaterielle rettigheder, til Ungappeds software, dokumentation og alt andet materiale, der leveres eller stilles til rådighed for kunden i forbindelse med de tjenester, der leveres af Ungapped og eventuelle ændringer, opdateringer og forbedringer af ovenstående. Kunden giver hermed Ungapped en verdensomspændende, vedvarende, uigenkaldelig, ikke-eksklusiv, frit overførbar, fuldt betalt og royaltyfri ret til frit at bruge, ændre og omfordele al feedback og anonymiserede data til ethvert formål. Kunden bevarer alle rettigheder, herunder alle immaterielle rettigheder, til kundedata og kundens indhold.
8 Offentliggørelse
Ungapped kan henvise til denne aftale og bruge Kundens navn i pressemeddelelser, hjemmesider og andet reklamemateriale, men vil ikke videregive nogen ikke-offentlige oplysninger eller oplysninger, der ejes af Kunden, og som er betegnet som “fortrolige” af Kunden skriftligt.
9 Opsigelse
9.1 Opsigelse
Du kan til enhver tid opsige eller opsige Abonnementstjenesten ved at suspendere din konto fra Ungappeds Platformen eller ved at sende en e-mail til hello@ungapped.com. Vi forbeholder os ret til at deaktivere din abonnementstjeneste eller suspendere din adgang til abonnementstjenesten eller opsige aftalen efter eget skøn til enhver tid og uden varsel eller ansvar over for dig, hvis du overtræder aftalen, privatlivspolitikken, udviklingsvilkårene, acceptabel brug eller de yderligere vilkår. Ved en sådan opsigelse kan vi slette dine data og andre oplysninger relateret til din konto.
9.2 Årsager til opsigelse
En part kan opsige aftalen i tilfælde af en væsentlig misligholdelse af kontrakten, hvis en sådan misligholdelse forbliver uafhjulpet tredive (30) dage efter, at skriftlig meddelelse er sendt til den misligholdende part, der beskriver misligholdelsen rimeligt detaljeret. Ovenstående opsigelsesrettigheder er i tillæg til de andre rettigheder og retsmidler, der er angivet i aftalen eller i henhold til gældende lovgivning.
Aftalen kan opsiges af en part straks efter skriftlig meddelelse til den anden part, hvis den anden part tager skridt til at opløse, likvidere eller afvikle sin virksomhed, indgår akkord med sine kreditorer eller indleder en sag ved en kompetent domstol, og sagen vedrører: i) den pågældende parts rekonstruktion, likvidation, opløsning, afvikling, likvidation, akkord eller gældssanering, ii) udpegelse af en rekonstruktionsmedarbejder eller kurator for eller over den pågældende parts ejendom; eller (iii) lignende handlinger mod en sådan part i henhold til konkurs-, insolvens-, rekonstruktions-, likvidations-, likvidations- eller gældssaneringslovgivningen, og en sådan procedure eller procedure vil fortsætte uden at blive afvist, eller hvis en insolvensafgørelse træffes uden lovgrundlag af en sådan part og fortsætter i en periode på mere end tredive (30) dage.
9.4 Virkninger af opsigelse
Ved opsigelse af denne Aftale (eller en bestemt Abonnementstjeneste) skal Kunden af en hvilken som helst grund ophøre (og anmode om, at alle Autoriserede Brugere ophører) enhver brug af oplysninger og destruere enhver information eller materiale leveret af Ungapped, herunder Ungappeds Software og Dokumentation leveret af Ungapped, og alle kopier i Kundens besiddelse eller kontrol. Ved opsigelse af Aftalen, uanset årsag, skal alle gebyrer i henhold til Kundens Købsordrer straks forfalde til Ungapped. Hvis Kunden opsiger Aftalen i henhold til 9.2, refunderer Ungapped forudbetalte gebyrer for enhver ubrugt del af Abonnementsperioden, for hvilken betalingen er foretaget. Hvis Kunden opsiger Aftalen (eller en bestemt Abonnementstjeneste) af en anden grund end i overensstemmelse med afsnit 9.2 eller 9.3, forfalder gebyrerne for den til enhver tid aktuelle Abonnementsperiode straks til betaling til Ungapped. Følgende afsnit vil overleve og fortsætte med at være i kraft ved udløb eller opsigelse af aftalen: 1, 3 s. 3, 3 s. 4, 4.1 (ii), 4.4, 5, 6.3, 7, 8, 9.4, 10, 11, 12, 13, 15, 16 og 17.
10 Beskyttelse af personlige oplysninger
“Fortrolige oplysninger” betyder (i) Ungappeds software, dokumentation, feedback og ikke-offentlige tekniske, markedsføringsmæssige og finansielle oplysninger fra Ungapped, som Ungapped har markeret som “Fortrolige” eller med en lignende tekstforklaring, og (ii) Kundedata. Den modtagende part accepterer, at den ikke vil bruge eller videregive fortrolige oplysninger fra den videregivende part til tredjeparter, medmindre det udtrykkeligt er tilladt i henhold til aftalen. Den modtagende part skal begrænse adgangen til den videregivende parts fortrolige oplysninger til sine medarbejdere og kontrahenter, som har behov for at kende oplysningerne, og som har indgået fortrolighedsforpligtelser, der ikke er mindre restriktive end dem, der er angivet heri, og som er blevet informeret om oplysningernes fortrolighed. Den modtagende part skal beskytte den videregivende parts fortrolige oplysninger mod uautoriseret brug, adgang eller videregivelse på samme måde, som den beskytter sine egne oplysninger af lignende karakter og under ingen omstændigheder med mindre end rimelig omhu. De fortrolighedsforpligtelser, der er angivet heri, gælder ikke for oplysninger, som den modtagende part kan bevise (a) er blevet offentligt tilgængelige, uden at den modtagende part har begået nogen forbrydelse; b) lovligt er stillet til rådighed for den modtagende part af tredjemand uden tavshedspligt c) allerede var kendt af den modtagende part på tidspunktet for fremlæggelsen eller (d) blev uafhængigt udviklet af medarbejdere eller kontrahenter hos den modtagende part, som ikke havde adgang til den afslørende parts fortrolige oplysninger. Derudover kan den modtagende part videregive den afslørende parts fortrolige oplysninger i det omfang, det er nødvendigt for, at den modtagende part kan sikre sine rettigheder i henhold til aftalen, eller hvis det kræves ved lov eller efter anmodning fra en domstol eller kompetent myndighed, forudsat at den modtagende part straks underretter den afslørende part om den krævede videregivelse og samarbejder med den afslørende part om at træffe passende foranstaltninger Foranstaltninger til beskyttelse af de fortrolige oplysninger. Ved opsigelse af aftalen skal hver part destruere eller returnere alle fortrolige oplysninger fra den anden part, som den er i besiddelse af eller kontrollerer til den anden part (bortset fra kopier, der er gemt på sikkerhedskopi eller udelukkende opbevaret til arkivformål) og skal på anmodning fra den videregivende part skriftligt bekræfte, at den fuldt ud har overholdt sine forpligtelser.
11 Nægtelse af ansvar
UNGAPPED GIVER INGEN ERKLÆRINGER ELLER GARANTIER, UDTRYKKELIGE ELLER UNDERFORSTÅEDE, MED HENSYN TIL AFTALEN ELLER UNGAPPEDS SERVICE, UNGAPPEDS SOFTWARE ELLER ANDRE TJENESTER UDFØRT AF UNGAPPED, DOKUMENTATIONEN ELLER ANDET MATERIALE LEVERET AF UNGAPPED, HERUNDER GARANTIER FOR EJENDOMSRET, IKKE-KRÆNKELSE, SALGBARHED ELLER EGNETHED TIL FORMÅLET. UNGAPPED GARANTERER IKKE, AT UNGAPPEDS SOFTWARE ELLER UNGAPPEDS TJENESTE VIL VÆRE FEJLFRI, UAFBRUDT, ELLER AT RESULTATERNE AF DENS BRUG VIL VÆRE NØJAGTIGE, NØJAGTIGE ELLER PÅLIDELIGE. KUNDEN FORSTÅR, AT DEN IKKE KAN PÅBERÅBE SIG NOGEN GARANTIER, OG AT DER IKKE GIVES NOGEN GARANTIER FRA NOGEN AF UNGAPPEDS LEVERANDØRER.
12 Begrænsning af ansvar
UNGAPPED ER IKKE ANSVARLIG FOR NOGEN SKADE PÅ ELLER TAB AF DATA, UDSKIFTNINGSOMKOSTNINGER, TAB AF FORVENTET OMSÆTNING ELLER FORTJENESTE, ARBEJDSSTOP ELLER FORRINGELSE AF AKTIVER ELLER NOGEN INDIREKTE SKADE, DER OPSTÅR SOM FØLGE AF ELLER I FORBINDELSE MED AFTALEN ELLER UNGAPPEDS OPFYLDELSE I HENHOLD TIL DENNE AFTALE, ELLER GENNEM BRUG, MISBRUG ELLER MANGLENDE EVNE TIL AT BRUGE, HELT ELLER DELVIST, UNGAPPEDS SOFTWARE, UNGAPPEDS SERVICE, DOKUMENTATION ELLER ANDRE MATERIALER ELLER TJENESTER LEVERET AF UNGAPPED; UANSET OM SKADEN VAR FORUDSIGELIG, OG OM UNGAPPED ER BLEVET UNDERRETTET OM MULIGHEDEN FOR EN SÅDAN SKADE. UNDER ALLE OMSTÆNDIGHEDER SKAL UNGAPPEDS SAMLEDE ANSVAR I HENHOLD TIL KONTRAKTEN IKKE OVERSTIGE DE SAMLEDE GEBYRER, SOM KUNDEN FAKTISK HAR BETALT TIL UNGAPPED FOR DE TRE (3) MÅNEDER UMIDDELBART FORUD FOR DATOEN FOR KRAVET I HENHOLD TIL DEN KØBSORDRE, DER GIVER ANLEDNING TIL DEN PÅGÆLDENDE SKADE.
13 Anvendelse af begrænsninger og forbehold over for forbrugere
Nogle jurisdiktioner tillader ikke udelukkelse af underforståede garantier eller begrænsning af ansvar for følgeskader til forbrugere. Derfor gælder de vilkår og betingelser, der er angivet i afsnit 11 og 12 ovenfor, muligvis ikke, hvis kunden er forbruger. Afsnit 11 og 12 begrænser ikke forbrugerens lovbestemte rettigheder og gælder kun for kunder i det omfang, sådanne begrænsninger er tilladt ved lov.
14 Tilgængelighed af tjenester
Oplysninger, der beskriver Ungappeds Tjeneste, er tilgængelige over hele verden, men det betyder ikke, at Ungappeds Tjeneste eller Ungappeds Software eller nogen del heraf er tilgængelig i Kundens land. Ungapped kan begrænse adgangen til Ungappeds Tjeneste, Ungappeds software eller dele heraf i visse lande. Det er Kundens ansvar at sikre, at brugen af Ungappeds Tjeneste eller Ungappeds software er lovlig i Kundens bopælsland. Ungappeds Tjeneste er muligvis ikke tilgængelig på alle sprog. Hvis Kunden efter Ungappeds rimelige skøn viser sig at bruge Ungappeds Tjeneste, Ungappeds Software, Dokumentation eller andre materialer eller tjenester leveret af Ungapped i henhold til denne Aftale på en måde, der overtræder loven, skaber en uforholdsmæssig stor byrde eller potentielt påvirker Ungappeds systemer negativt, kan Ungapped, ud over sine andre rettigheder eller retsmidler i henhold til denne Aftale, uden ansvar øjeblikkeligt suspendere eller opsige Kundens adgang til Ungappeds Tjeneste.
15 Gældende lov; Voldgift
15.1 Gældende lov
Denne aftale skal fortolkes i overensstemmelse med lovgivningen i Sverige, bortset fra dens lovvalgsregler.
15.2 Løsning af tvister
Tvister, der opstår som følge af denne aftale, skal afgøres endeligt ved voldgift, der administreres af Stockholms handelskammers voldgiftsinstitut (SCC).
Reglerne for fremskyndet voldgift finder anvendelse, medmindre SCC beslutter, at voldgiftsreglerne skal gælde med forbehold af sagens sværhedsgrad, genstandens værdi og andre omstændigheder. I sidstnævnte tilfælde skal SCC også afgøre, om voldgiftsretten skal bestå af en eller tre voldgiftsmænd.
Voldgiftsretten har hjemsted i Stockholm. Proceduresproget skal være svensk.
15.3 Uformel konfliktløsning
Før du bruger formel tvistbilæggelse i overensstemmelse med dette afsnit, accepterer du først at kontakte os direkte på hello@ungapped.com for at søge en uformel løsning på tvisten. Hvis tvisten ikke er løst inden for tredive (30) dage efter meddelelse herom, kan du eller Ungapped indlede voldgift i overensstemmelse med de procedurer, der er angivet i dette afsnit.
15.4 Frist for indgivelse af krav
Uanset om det modsatte er fastsat ved lov, skal ethvert krav eller krav vedrørende din brug af Ungappeds Produkter eller Ungappeds Tjeneste gøres gældende inden for et (1) år efter, at et sådant krav eller krav er opstået, ellers vil retten til at fremsætte et krav eller krav gå tabt.
16 Diverse
Hverken rettigheder eller forpligtelser i henhold til aftalen må overdrages af kunden, og et sådant forsøg på overdragelse er uden virkning. Ethvert afkald på eller ændring af enhver bestemmelse i aftalen skal være skriftligt og skal underskrives af begge parter. Hvis en af parterne undlader at udøve en rettighed i henhold til aftalen, anses det ikke for at være et afkald på en sådan ret. Parterne garanterer hermed at overholde deres respektive forpligtelser i henhold til aftalen og er enige om, at aftalen er juridisk bindende, gyldig og kan håndhæves. Hvis et vilkår eller en bestemmelse i aftalen viser sig at være ulovlig, ikke kan håndhæves eller ugyldig, helt eller delvist, af en eller anden grund, skal den pågældende bestemmelse adskilles fra aftalen og skal ikke påvirke resten af aftalen. Parterne er uafhængige enheder, og intet i Aftalen og dens opfyldelse skal fortolkes som oprettelse af et joint venture eller agentur mellem Ungapped og Kunden. Ungapped kan uddelegere udførelsen af tjenester i henhold til denne aftale til sine tilknyttede selskaber og leverandører. Aftalen, fortrolighedspolitikken, udviklervilkårene, acceptabel brug og de yderligere vilkår udgør hele aftalen mellem parterne med hensyn til dens genstand og erstatter alle tidligere mundtlige eller skriftlige aftaler eller forståelser med hensyn til genstanden heri. Eventuelle meddelelser til kunden kan indsendes via e-mail. Overskrifterne i aftalens afsnit er kun for nemheds skyld og anses for at være uden betydning for fortolkningen af aftalen. Ordet “herunder” betyder “herunder, men ikke begrænset til”. Enhver forsinkelse i opfyldelsen af forpligtelser skal ikke anses for at være et brud på aftalen, hvis en sådan forsinkelse er forårsaget af en arbejdskonflikt, mangel på materialer, brand, jordskælv, oversvømmelse, telekommunikation eller internetsvigt eller enhver anden begivenhed uden for parternes rimelige kontrol.
17 Ændringer i Aftalen og Ungappeds Tjeneste
Ungapped forbeholder sig ret til at ændre vilkårene i Aftalen efter eget skøn fra tid til anden. Sådanne ændringer træder i kraft, når de offentliggøres på Ungappeds hjemmeside eller sendes til Kunden via e-mail til den e-mailadresse, der er angivet i Kundens brugerkonto. Kunden accepterer med jævne mellemrum at gennemgå Ungappeds hjemmeside for ændringer. Ungapped forbeholder sig ret til at ændre eller afbryde Ungappeds Tjeneste eller Ungappeds Software, helt eller delvist, herunder, men ikke begrænset til, de internetbaserede tjenester, priser, tekniske supportmuligheder og andre produktrelaterede politikker. Kundens fortsatte brug af Ungappeds Tjeneste og/eller Ungappeds Software, efter at sådanne ændringer er foretaget i Aftalen og gjort tilgængelige på Ungappeds Hjemmeside eller sendt til Kunden, vil udgøre Kundens accept af sådanne ændringer.
18 Spørgsmål eller yderligere information
Hvis Kunden har spørgsmål vedrørende Aftalen, bedes du sende en e-mail til hello@ungapped.com.